KLANTENSERVICE
CONTACT
Winkelen bij SJIEKES is heel eenvoudig, maar we kunnen ons voorstellen dat je toch een aantal vragen hebt. Als je contact met ons op wilt nemen, gebruik dan het formulier hieronder. We nemen zo snel mogelijk contact met je op met een antwoord.
Wij verzoeken je vriendelijk onderstaande gegevens te verstrekken, zodat wij je de beste service kunnen bieden en je vraag zo goed mogelijk kunnen beantwoorden. Bekijk hier hoe wij je gegevens verwerken.
Voeg zoveel mogelijk informatie toe aan je e-mail, dan kunnen we je de beste service verlenen en je vraag zo goed mogelijk beantwoorden..
CONTACTFORMULIER
VEELGESTELDE VRAGEN
Verzending & Levertijd
Wat is de levertijd?
Voor 16:00 bestelt, is dezelfde werkdag nog op de post.
Actuele levertijden en kosten vind je altijd bij het afrekenen voordat je je bestelling plaatst. Dit en de onderstaande levertijden kunnen langer zijn tijdens piekseizoenen omdat er meer bestellingen worden geplaatst, vervoerders meer pakketten moeten leveren en ook andere factoren zoals logistiek of slecht weer een rol spelen. We sturen je een update als er iets ongewoons is om je van op de hoogte te houden.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja dat kan! Je ontvangt een directe link om je bestelling te volgen wanneer je bestelling ons magazijn verlaat.
Zodra je bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, kun je deze ook volgen via de toegezonden track&trace code die je ontvangt in je mail.
Houd er rekening mee dat het 24 uur kan duren vanaf het moment dat je pakje is verzonden voordat de trackinggegevens zijn bijgewerkt.
Let op met bestellingen onder de 15.00 euro worden verzonden als brievenbuspost, hierbij ontvang je alleen een melding als je bestelling het magazijn heeft verlaten.
Ik kan mijn bestelling niet volgen
Als je bestelling zojuist vanuit ons magazijn is verzonden, vragen we je even geduld te hebben. Het kan tot 24-48 uur duren voordat het pakket door de vervoerder wordt gescand. Bij sommige vervoerders wordt de tracking pas geactiveerd wanneer het pakket in het land van bestemming is aangekomen. Als jouw bestelling al voorbij de geschatte levertijd is, laat het ons dan even weten dan zullen we de status van jouw pakket controleren.
Zolang de vervoerder aangeeft dat de bestelling niet bezorgd is, ligt de verantwoordelijkheid bij ons. Als het pakketje is bezorgd, kunnen wij er helaas niks meer aan doen en zijn de kosten voor jou.
Ik heb een artikel niet ontvangen
Als we om de een of andere reden een van de artikelen in je bestelling niet kunnen verzenden, wordt dit vermeld in je verzendbevestiging en wordt de aankoopprijs van het artikel automatisch teruggestort.
Ik heb het het verkeerde of beschadigd artikel ontvangen
Neem contact met ons op en geef je bestelnummer en de productnaam door. Onze klantenservice staat altijd klaar om je te helpen.
Veelgesteld vragen
Materialen & Garantie
Van welk materiaal zijn de sieraden gemaakt?
Bijna al onze sieraden zijn gemaakt van RVS of ook wel Stainless steel genaamd. Dit betekend dat ze niet mogen verkleuren met dragen of het contact met water. Om dit te garanderen bieden wij ook 3 maanden garantie. Het materiaal zilver of goud (verguld) bieden wij ook garantie op.
Wanneer sieraden van andere materialen zijn gemaakt staat dit vermeld bij de productbeschrijving hierop geven wij geen garantie.
Veel van onze producten zijn ook nikkelvrij, dit staat aangegeven in de beschrijven.
Twijfel je of heb je een vraag, stel deze aan onze klantenservice.
Krijg ik mijn geld terug als mijn artikel onder de garantie valt?
Wij geven een tegemoetkoming in de vorm van een cadeaukaart ter waarde van het aankoopbedrag.
Deze is 1 jaar geldig en in te wisselen op elk artikel in onze webshop.
Mijn artikel is beschadigd of verkleurd, en valt onder de garantie, wat nu?
Wat vervelend! Onze sieraden zijn gemaakt van RVS, dit betekend dat ze niet mogen verkleuren na contact met water. Wanneer artikelen van ander materialen zijn gemaakt staat dit aangeven in de productomschrijving.
Is jouw product binnen 3 maanden verkleur of beschadigd en komt dit door een productie fout, geef dit dan aan bij de klantenservice. Meld hierbij het ordernummer en foto’s en omschrijving van de klacht.
Wanneer de klachten onder de garantie vallen bieden wij een waardebon van Sjiekes aan ter waarde van het aankoopbedrag.
VEELGESTELDE VRAGEN
MIJN BESTELLING
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen
Je ontvangt binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging per e-mail. Als je niet binnen 24 uur je orderbevestiging ontvangt, controleer dan je spammap waarin deze mogelijk terecht is gekomen. Bij vragen of twijfel kun je ook altijd contact opnemen met de klantenservice.
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen of annuleren?
Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet aanpassen of annuleren, omdat ze automatisch worden verwerkt in ons systeem. Nadat je je bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen.
Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen?
Nee, het is om technische redenen niet mogelijk om het adres van je bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst.
Ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen, wat nu?
Bestellingen worden meestal 1-2 werkdagen na plaatsing verzonden. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met track&trace of dat je bestelling ons magazijn heeft verlaten. Vergeet niet dat de e-mail soms in je spamfolder terecht kan komen.
Je kunt je bestellingen ook volgen door in te loggen op je SJIEKES-account en naar ‘Mijn bestellingen’ te gaan.
Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling, of ik het het verkeerde artikel ontvangen
Neem contact met ons op en geef je bestelnummer en productnaam door. Onze klantenservice staat altijd klaar om je te helpen.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen
Wat vervelend, dit is niet de bedoeling natuurlijk. Neem contact met ons op en geef je bestelnummer met een foto van de klacht door.
VEELGESTELDE VRAGEN
Betalingen & Garantie
Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
We accepteren de volgende betaalmethodes:
iDeal
PayPal
Creditcard
AfterPay
Sjiekes Cadeaukaarten.
Vragen over AfterPay
Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Mijn bestelling werd geannuleerd, wat gebeurd er met mijn betaling?
Als er geld van je rekening is afgeschreven terwijl je bestelling niet gelukt of geannuleerd is, dan wordt dit bedrag alleen gereserveerd door je bank en automatisch binnen 2-5 werkdagen teruggestort op je rekening.
Als je ervoor kiest om met achter af (Klarna) te betalen, dan wordt de factuur automatisch uit Klarna verwijderd.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd maar mijn creditcard of bankpas is is niet meer in gebruik
Je geld wordt altijd teruggestort via de betaalmethode die je gebruikte om de bestelling te plaatsen. Als je ervoor kiest om met een creditcard of betaalkaart te betalen, wordt het aankoopbedrag rechtstreeks van je bankrekening afgeschreven. Het aankoopbedrag wordt dus ook rechtstreeks op je bankrekening teruggestort. Het maakt dus niet uit of je creditcard of betaalkaart niet meer in gebruik is.
Als je bankrekening is opgeheven, kun je contact opnemen met je bank zodra je de bevestiging van terugbetaling per e-mail hebt ontvangen. De bank zal de transactie doorsturen naar de bankrekening van je keuze.
Krijg ik mijn aankoopbedrag terug wanneer ik sales artikelen retourneer?
Sales artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Mijn artikel is beschadigd of verkleurd, en valt onder de garantie, wat nu?
Wat vervelend! Onze sieraden zijn gemaakt van RVS, dit betekend dat ze niet mogen verkleuren na contact met water. Wanneer artikelen van ander materialen zijn gemaakt staat dit aangeven in de productomschrijving.
Is jouw product binnen 3 maanden verkleur of beschadigd en komt dit door een productie fout, geef dit dan aan bij de klantenservice. Meld hierbij het ordernummer en foto’s en omschrijving van de klacht.
Wanneer de klachten onder de garantie vallen bieden wij een waardebon van Sjiekes aan ter waarde van het aankoopbedrag.
VEELGESTELDE VRAGEN
Waardebonnen & Cadeaukaarten
Ik ben een kortingscode vergeten in te voeren, kan deze nog worden toegevoegd?
Dit is helaas op een geplaatste bestelling niet meer mogelijk.
Mijn kortingscode of cadeau kaart doet het niet
Voer de kortingscode altijd precies zo in zoals je hem hebt ontvangen. We raden je aan om hem te kopiëren en plakken. Zorg er ook voor dat je kortingscode niet verlopen is.
Als je code nog steeds niet werkt, kun je contact met ons opnemen. We zullen je dan verder helpen!
Hoeveel kortingscodes kan ik tegelijk gebruiken?
Onze kortingscodes kunnen tijdens één bestelling worden gebruikt. Een waardebon en kortingscode kunnen tegelijk worden verzilverd
Kan ik mijn kortingscodes gebruiken op afgeprijsde of sales artikelen?
Nee, onze kortingscodes kunnen alleen worden gebruikt voor niet-afgeprijsde artikelen.
Soms hebben we ook kortingscodes voor artikelen in de sale. We zetten het er altijd bij als de kortingscode niet voor artikelen in de sale kan worden gebruikt.
Kan ik mijn cadeaukaart in combinatie met een kortingscode gebruiken?
Dit is mogelijk! Een cadeaukaart is ook verwisselbaar op sales of uitverkoop artikelen.
Ik wil mijn bestelling retourneren en heb betaald met een cadeaukaart, krijg ik nu mijn aankoopbedrag terug?
Dit is mogelijk, je ontvang je aankoopbedrag terug doormiddel van een nieuwe cadeaukaart.